من خوشم ، تو خوشی ، ما خوشیم. (جمعه 84/5/7 ساعت 1:12 صبح)

درود.امیدوارم که حال همگی خوب باشه.امروز تقریبا روز خوب و پر شور و نشاطی برای من بود.صبح ساعت یازده و نیم از خواب بلند شدم.یک ساعت تمرین رقص ایرانی از روی سی دی آموزش رقص داشتم ! بعد صبحانه و ناهار رو با هم خوردم.رقص هنر جالبیه که در اون موسیقی و ورزش و انعطاف پذیری همه با هم ترکیب شده اند. یک ساعت تمرین رقص واقعا نفس گیره ولی به یاد گرفتنش می ارزه تا توی مهمونی ها و پارتی ها آدم فقط دست هاشو تکون نده .در ضمن لذت کسب هنر رو هم مثل لذت فراگرفتن نقاشی یا موسیقی در خود جا داده.و همین طور شور و نشاط خاصی به بدن می بخشه.
بعد از صرف ناهار به یک جایی رفتم که اینجا مطرح نمی کنم چون اگر بگم کمی بر من خنده خواهد رفت.سپس به باشگاه بدن سازی رفتم و یک ساعت و نیم با دمبل و هالتر دست و پنجه نرم می کردیم
بعد از باشگاه هم با دو نفر از دوستانم به فرهنگسرای دختران رفتیم و بادبادک درست کردیم :-) راستش رو بخواهید روزهای پنجشنبه در فرهنگسرا کلی مردم جمع می شوند و بچه ها مجسمه سازی و نقاشی می کنند و بزرگ تر ها هم بدمینتون بازی می کنند.بادبادک سازی از کارهایی هست که هر کس دلش می خواهد اون رو انجام می ده.از خدا چه پنهون ما هم به این کار مشغول شدیم.عصر ساعت هشت به خونه اومدم و شام میل کردم و شب ساعت ده باز به پارک رفتم و اونجا با دو نفر از دوست های دیگه بدمینتون و ورق بازی کردیم.ساعت یازده و نیم  دوباره به خونه اومدم و چند شوی آهنگ جدید نگاه کردیم و بسی لذت بردیم.باشد که این روزگار بر ما خوش آید .چیکار کنیم .جوونیم دیگه و روزگار هنوز بارشو به دوش ما نگذاشته.حیف که بیلیارد هم جزو برنامه ام با یکی دیگه ازدوستام بود ولی دیگه زمان به ما این اجازه رو ندادم.
پس از این روزنگار باز از دوست های عزیزی که ایده ی جدیدی برای یک سایت و مجله ی نو و ضد کلیشه ای دارند   و آدم های خوبی که دوست دارند برای سایت جدیدی که به تازگی راه خواهد افتاد فی سبیل الله مطلب بنویسند محترمانه و باادبانه استدعا می کنم که برای من در این وبلاگ پیغام بگذارند.
من نمی دونم چرا به هر کاری علاقه پیدا می کنم و دوست دارم در همه ی این کار ها مهارت کسب کنم.شاید حدود چهار سال هست که به کار تئاتر علاقه پیدا کردم و این روزها فرصت این رو دارم که دنبال این کار رو بگیرم.با چند نفر کارگردان تئاتر صحبت کردم ولی متاسفانه به نتیجه ای نرسید.دوست های عزیزی که در کار تئاتر فعالیت می کنند و در تهران ساکن هستند و می توانند به من کمکی جوانمردانه کنند هم برای من در این وبلاگ پیغام بگذارند یا ایمیل بفرستند یا در یاهو مسنجر پیام بگذارند.
این وبلاگ من هم فقط به صورت پیام بازرگانی در اومده ! این پست رو با این سوال که البته به هیچ کدوم از مطالب بالا ربطی نداره تموم می کنم: به نظر شما بهترین رمان چه رمانی هست؟ بدرود...

• بازدیدهای این وبلاگ ?
  • امروز: 11 بازدید
    بازدید دیروز: 4
    کل بازدیدها: 237886 بازدید
  • درباره من

• کمی نوازشم کن
    سیاوش
    به قول یک عزیزی منم یک آدم معمولی که تو همین کره ی خاکی و توی همین ایران زمین سرزمین خشکی ها که مدت هاست چراغ علم و شکوهش خاموش گشته بدنیا آمدم.به هر حال به قول شاعر تو را ای کهن بوم و بر دوست دارم.هنوز خیلی راه مونده که نپیمودم.می خوام در آینده برم سفر.سفری دور که از اینجا کیلومتر ها فاصله داشته باشه.و اونجا بر خودم بیفزایم.اینو که به یکی گفتم گفت آرزو بر جوانان عیب نیست.