سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روزمره/ (جمعه 83/8/29 ساعت 6:7 عصر)

سلام .خوب هستید همگی؟بابا می گم من هم یکم تریپ خاطراتی و روزمرگی هم اینجا بنویسم.بذارید بعضی از پست های من هم شخصی باشند. در مورد خودم!

امروز برنامه ی فتوشاپ 8 رو خریدم.می خوام فتوشاپ یاد بگیرم .البته این یادگرفتن درحقیقت مثل اینه که با یک تیر سه تا نشون بزنم.یکی بزنم به هدف یادگرفتن فتوشاپ/یکی از روی یادگرفتن اون یک وبسایت باحال درست کنم.و دیگری اینه که زبانم رو تقویت کنم.حالا چطوری؟عرض می کنم خدمتتون :) معمولا روی نرم افزار ها راهنمای استفاده از برنامه رو هم نوشته.واسه فتوشاپ هم برنامش نوشته شده البته به انگلیسی.و نتنها راهنما هست بلکه کلا آموزش داده. ولی خیلی زیاده.خیلی طول می کشه البته.به هر حال سعیمو می کنم که کاملا یاد بگیرم.الان برای طراحی یک سری اصول ساده ی اچ تی ام ال رو بلد هستم .البته تا همین  حد به نظر من برای ویرایش های دستی کافیه.همین طور با برنامه ی word هم می تونم یه سایت طراحی کنم  D-: البته خیلی ساده و ابتداییه .حالا نخندید بهم. مثلا اینجا رو با برنامه ی «واژه پرداز» طراحی کردم  http://sarv.cjb.net  ولی زیاد خوب از آب در نیومده.توی هدف بلند مدتم می خوام یه وب لاگ سایت شبیه وبلاگ سردبیر خودم  طراحی کنم.یکم خوش سلیقه تر و خوشکل تر البته.این حسین درخشان که سردبیر خودم رو می نویسه آدم جالیه.خوشم میاد ازش تقریبا.

اصولا یه چند تا وبلاگی هستند که خواننده های زیادی دارند.از قبیل همین وبلاگ سردبیر خودم ،وبلاگ زهرا اچ بی ، وبلاگ نوشی و جوجه هایش ، وبنوشت ابطحی و چند وبلاگ دیگه.این چهار تا وبلاگ رو من زیاد می خونم.به نظر من حسین درخشان از این سه تای دیگه «رله» تره (به معنای واقعی کلمه) .توی شخصیت زهرا اچ بی تا حدی خودخواهی می بینم. سر نویسنده ی نوشی هم طی یه جریانی زده شدم!!!آقای ابطحی آدم خویه به نظر من.نوشته هاش هم جالبه ولی... در ضمن تو یکی از پست هاش نوشته بود که یکی از روزنامه ها در مورد اون نوشته که آقای ابطحی بامشاد دولت هستش و به خاطر این حرف ابطحی کار رو به دادگاه کشونده!!! به نظر من یکم بی جنبگی رو نشون می ده فقط همین.

 البته این مطالب نظر منه و قصد توهین هم ندارم.وبلاگ جدید ابراهیم نبوی هم خیلی جالبه .پایین تر لینکشو می دم.

*امروز خواستم برم نمایشگاه الکامپ ولی هیچ کدوم از دوستام حس اومدن با من رو نداشت.در ضمن تنهایی هم خیلی تابلوه. برای همین گذاشتم برای فردا.دوست دارم به غرفه ی وبلاگ نویسان هم یه سری بزنم.به نطرم خیلی جالب میاد.من الان حدود سه ماه هست که وبلاگ می نویسم.قبلا خیلی دلم می خواست که یک صفحه تو اینترنت می داشتم ولی اصلا نمی دونستم چه جوری می شه وبلاگ درست کرد. تا این که یک بار رفتم پیش آقای حسن :-) و اون به من گفت که برم تو سایت پرشن بلاگ!  خلاصه اینکه منم وبلاگ دار شدم .وبلاگ قبلیم اینه:

 http://ganimed.persianblog.com   که مالبی رو که اینجا می نویسم دقیقا همون جا نیز منتقل می کن.شاید کار مسخره ای به نظر بیاد ولی به سه دلیل این کار رو می کنم.یکی اینکه از قالب خیلی ساده ی اون خوشم میاد.دوم اینکه اونجا یکسری خواننده هایی هم داره.و سوم اینکه مهم نوشتن مطلبه .پست کردن اون کار چند دقیقه بیشتر نیست.

خوب خوشحالم که یکم هم مطالب شخصی اینجا نوشتم و بعدا هم خواهم نوشت.

در ضمن هر دفعه یک سری لینک  هم می دم. :)

*   وبلاگ ابراهیم نبوی  حتما مطالب و خطبه های حجت الاسلام حسنی رو که آقای نبوی از یه جایی کپی گرفته و پیست   کرده رو بخونید.البته اون جا رو لینک داده و خودش هم یه سری چیز بهش اضافه کرده.راستی فکرشو بکنید این آقای حسنی وبلاگ داشت و اونجا نظراتشو می نوشت.وای چی می شد.من هر روز بهش سر می زدم و نوشته هاشو می خوندم.در ضمن بهش لینک هم می دادم.البته اگه فیلترش نمی کردند.

ارتباط یک بیماری خطرناک چشم با استفاده از کامپیوتر  من که این صفحه رو دیدم چشمام یه جوری شد(قیلی ویلی رفت!)

راستی بی بی سی یه مسابقه نوشته بود در مورد اینکه پاسخی به این سوال چرا وبلاگ می نویسیم بدهیم.جایزه اش هم این بود که ده تا از بهترین جواب ها همراه با لینک وبلاگ رو در سایتش قرار بده. عجب جایزه ی عجیب غریبی!!! برید نگاه کنید.به این وبلاگ هم لینک داده و جواب من رو هم نوشته درج شکلک
نازی خانم هم زحمت کشیدند و لوگوی منو تو وبلاگشون قرار دادند.مرسی و ممنونم از این کارش.ولی آدرس وبلاگشو این جا برام درست حسابی نذاشت.  در ضمن شما هم بزنید به تریپ مرام و آخر رفاقت و لوگوی این وبلاگ رو تو وبلاگتون قرار بدید .ممنونم از همگی تون و به امید اینکه موفق باشید.
خدانگهدار





 
  • بازدیدهای این وبلاگ ?
  • امروز: 12 بازدید
    بازدید دیروز: 44
    کل بازدیدها: 237985 بازدید
  • درباره من

  • کمی نوازشم کن
    سیاوش
    به قول یک عزیزی منم یک آدم معمولی که تو همین کره ی خاکی و توی همین ایران زمین سرزمین خشکی ها که مدت هاست چراغ علم و شکوهش خاموش گشته بدنیا آمدم.به هر حال به قول شاعر تو را ای کهن بوم و بر دوست دارم.هنوز خیلی راه مونده که نپیمودم.می خوام در آینده برم سفر.سفری دور که از اینجا کیلومتر ها فاصله داشته باشه.و اونجا بر خودم بیفزایم.اینو که به یکی گفتم گفت آرزو بر جوانان عیب نیست.
  • مطالب بایگانی شده
  • اشتراک در خبرنامه
  •  
  • لینک دوستان من
  • داستان های من
    می اندیشم پس هستم
    سیاوش قمیشی
    خسرو شکیبایی آلپاچینوی ایران
    تندیس
    همای سعادت
    e-com
    آخرین درد...
    بهارانه
    کلاغ-سایت ادبیات و فلسفه
    این هم از مدیر خان
    روهام
    سیاوشون
    ستاره ی صبح
    سیاورشان
    نوشته بر باد
    وبلاگ آموزشی . خبری پرمحتوا
    انجمن وبلاگ نویسان پارسی بلاگ
    وب سایت سرو
    ترانه ها وجملات عاشقانه
    سایت فرهنگی هنری ادبی سرو
    NooshI [Nooshi va Jojeha]

    شایا
    دلتا
    آرمان
    تندیس تنهایی
    مسافری از هند
    *ابراهیم نبوی*
    *سردبیر خودم*
    زهرا
    *وب نوشت ابطحی*
    بخش فارسی بی بی سی
    زن نوشت
    ترزا
    دست نوشته های یک پشت کنکوری
    گلناز
    بیا بگشای در بگشای دل تنگم
    مسافری از هند
    مسافری از هند
    آبدارچی پارسی بلاگ
    همسفر تنها
    همسفر تنها
    کردستان
    همسفر مهتاب
    *p30download*

    ابرک قله نشین
    خفن سرا
    دلتا
    رهگذر تنهای دهکده
    *سه کشک*
    *ملیحه*
    ذهن سیال
    nazanin studio
    زمزمه های تنهایی
    نقطه ته خط
    الپر
    دنیای کوچک من
    شب مهتابی
    شرتو
    مشتی نور سرد
    آدم و حوا
    کسوف
    ایزد بانو
    اینجا وبلاگ صورتک است.
    چیزی میان دو فریم
    مادر سپید
    مادر سپید
    تابستانه
    بهار
    بیا و برگرد
    سینا
    ستاره صبح
    جمع نوشت
    کامپیوتر
    آموزش و دانلود مصطفی
    میخانه